Gratis levering (+400 kr.)

365 dages returret

Kundeservice: 10:00 - 15:00

Prismatch - din fordel

Vi leverer hovedsageligt med GLS, Post Nord eller for store forsendelser en fragtmand. Leveringerne følger pågældende transportørs forretningsbetingelser. Modtager du en pakke der er tydeligt beskadiget, skal du helst nægte modtagelse af forsendelsen eller på fragtbrevet notere "modtaget med forbehold for senere kontrol og optælling af indholdet". Har du taget imod forsendelsen og opdager en skade bedes du kontakte 2M Capital HoldCo ApS med det samme og anmelde skaden. Det er altid en god idé at tage nogle billeder af hele forsendelsen, af fragtbrevet derpå samt af eventuelle skader. Vi hjælper meget gerne i disse sager, så send gerne alt dokumentation til os og vi vil gå videre med sagen.


Hvis forsendelsen ikke afhentes inden henliggefristen fra transportøren, vil forsendelsen blive returneret til 2M Capital HoldCo ApS.
De returomkostninger vi bliver pålagt, vil fratrækkes det beløb du vil får refunderet.

Fragtpriser:
2M Capital HoldCo ApS forretningsområde er at sælge IT-, HI-FI udstyr mv. og ikke at drive fragtforretning. Derfor er alle fragtpriser taget ud fra de normale transportørers priser og beregnet efter vægt og antal varelinjer.
Vi tilbyder levering med Post Danmark, GLS eller fragtmand, valgmulighederne kan afhænge af produkttype. Se priserne nedenfor.
Vi har individuelle fragtpriser på vores varer, men du kan altid finde den præcise fragtpris lige under prisen på produktsiden og den samlede fragt bliver vist i checkout. Du vil altid få de samlede omkostninger til fragt på den enkelte ordre oplyst, inden du afgiver bestilling.

 
Levering med GLS koster 35 kr. pr. pakke.
Levering med Postnord – 35 kr. pr samlet ordre.
Levering med fragtmand koster 795 kr.

Gratis levering ved samlet ordre over 400 kr.:
Vi leverer gratis med GLS eller Postnord ved en samlet ordrer over 400 kr., medmindre levering af større produkter, hvor levering med fragtmand er påkrævet. Såfremt levering med fragtmand er påkrævet vil det fremgå ved check-out for den enkelte ordre, inden du afgiver endelig bestilling.

Levering til ikke-brofaste øer:
På Fair24.dk benytter vi forskellige samarbejdspartnere. Ved varer hvor Post Danmark eller GLS står for transporten, leveres der også til ikke-brofaste øer. På alle andre varer har vi desværre kun mulighed for at levere til færgeleje. Når du ser på et produkt på vores hjemmeside, kan du altid se hvilken transportør vi benytter til transporten.

Særligt om levering af hvidevarer til Bornholm
Levering af hvidevarer til Bornholm varetages af transportøren PP-Jensen og foregår som en almindelig kantstenslevering (dvs. leveres til nærmeste hoveddør i bygningen). Der er således ikke mulighed for oppebæring, montering eller andre serviceydelser.
Kantstenslevering til Bornholm har et tillæg på kr. 499.

Levering til Færøerne og Grønland
Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at levere til Færøerne eller Grønland. Er du bosiddende et af disse steder, kan du enten benytte en leveringsadresse i Danmark eller kontakte kundeservice på tlf. 44 10 60 50 for at høre om mulighederne for levering til færgeleje, f.eks. Grønlandshavnen. Hvis du er i tvivl om noget, er du altid meget velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 44 10 60 50.

Betingelser:
Reklamationsbestemmelserne for leverancerne følger den benyttede transportørs bestemmelser*.
Generelt set kan oplyses at ved enhver skade på forsendelsen tages der imod ved skriftligt forbehold for senere undersøgelse af indholdet eller helt ved at nægte modtagelse af forsendelsen. Ved ej synlig skade skal der reklameres indenfor 7 dage, både til os og transportøren.

* Uddybende reklamationsbestemmelser.

Post Danmark
§ 1.17.2 ERSTATNING VED BORTKOMST OG BESKADIGELSE
Post Danmark Logistik A/S er erstatningspligtig for bortkomst, herunder helt eller delvist tab af pakkens indhold, eller beskadigelse af en Erhvervspakke, såfremt bortkomsten eller beskadigelsen skyldes forsæt eller uagtsomhed, der kan tilregnes Post Danmark Logistik A/S. §1.19: Reklamation til Post Danmark Logistik A/S i anledning af synlig beskadigelse af en pakke, eller ved helt eller delvist tab af indhold af pakken, skal ske straks ved modtagelsen af pakken. Ved ikke synlig beskadigelse skal reklamation ske til Post Danmark Logistik A/S inden 7 dage fra modtagelsen, Kilde: http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Forretningsbetingelser/erhvervspakker-1.pdf

GLS
§ 7.2.1 Ved synlig skade eller mangel i indhold skal modtager reklamere straks ved at kvittere for levering med begrundet forbehold. Er levering sket som nævnt i pkt. 2.2, skal kunden reklamere til GLS senest kl. 16 den efterfølgende hverdag. § 7.2.2 Ved ikke synlig skade inden for 7 dage efter levering jf. pkt. 2.5, søn- og helligdage ikke medregnet. § 7.3 Modtager skal stille evt. beskadigede forsendelser klar til afhentning på leveringsadressen i originalemballage. Er dette ikke muligt, mister kunden retten til erstatning. GLS må bede om fotodokumentation af beskadigede forsendelser. Kilde: http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/510218_-generelle-betingelser.htm